Izberite valuto

Dobrodošli v spletni trgovini Kastal!

Napredno iskanje

Vračila in Zamenjave

Pogoji za vračilo blaga na kastaltrgovina.si

Odstop kupca od pogodbe

Kupec (izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov:  info@kastaltrgovina.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva z kastaltrgovina.si računa, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na kastaltrgovina.si račun - razen v primeru, če je bil koriščen kastaltrgovina.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne na uporabnikov kastaltrgovina.si račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov pošljite na info@kastaltrgovina.si.

Na kastaltrgovina.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim, kar nam sporočite s sporočilom po elektronski pošti  info@kastaltrgovina.si.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

 

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo za drug artikel. Potrošnik lahko vrne ali zamenja enega ali več artiklov iz kompleta.

  1. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.
  2. Pri menjavi za drug artikel mora biti potrošnik pri iskanju alternative pozoren, da izbere artikel, ki ima enako ali višjo spletno ceno kot je spletna cena artikla, ki ga vrača v zamenjavo. Ob tem se prihranek in cena lahko spremenita.

V primeru odstopa od pogodbe si kastaltrgovina.si pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega artikla večji od prihranka vrnjenega artikla, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za artikle iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
 

  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, spodnjega perila itd. ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • če artikel vrnete osebno, naj ga pregleda uslužbenec podjetja Kastal d.o.o.
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine(monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričan o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,
  • ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje,zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje - v tem primeru nakup reklamirate. 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 30 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

 

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi sodelavci iz oddelka prodaje po telefonu 059 076 113 ali info@kastaltrgovina.si. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške kastaltrgovina.si ni možen. 

 

Pomembno

  • Ko vračate artikel prodajalcu (Kastal d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, bostwe popravljeno blago prejel najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.