Pritožbe in spori
Spletni trgovini v lasti podjetja Kastal d.o.o. www.kastaltrgovina.si in www.kavanadom.com spoštujeta veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Kastal d.o.o. poveže telefonsko na telefonsko številko 031 833 926 ali po elektronski pošti na info@kastal.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kastal.si Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave.
Kastal d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Kastal d.o.o. si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Kastal d.o.o., ki ima v lasti spletni trgovini www.kastaltrgovina.si in www.kavanadom.com ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Sijajno.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi oziroma se posreduje potrošnikom na njihovo zahtevo, ki jo pošljejo na elektronski naslov info@kastal.si
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.