Napredno iskanje

Nakupni proces

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Kastal d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini www.kastaltrgovina.si in www.kavanadom.com je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo # in številka naročila). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovini kastaltrgovina.si in kavanadom.com kot za kupca. Kot kupec se šteje oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku kastal.si.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. Naročilo

Po oddaji naročila prejme kupec po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto. Registriranim uporabnikom so na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Podjetje Kastal d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kastal d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih kastal d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Kastal d.o.o.  izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do skladišča. Prek elektronske pošte se kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na elektronski naslov info@kastal.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. kastal trgovina.si in kavanadom.com v lasti podjetja Kastal d.o.o. ne prevzemata nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih sijajno.si  nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje sijajno.si ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

2. Naročilo je poslano/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Kastal d.o.o. v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Po elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031 833 926 ali po e-mailu info@kastal.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

NAKUPNI PROCES

Opis tehničnih postopkov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:

1. Dodajanje izdelka v košarico

Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb ˝V košarico˝. Nakupovanje oz. dodajanje novih izdelkov v košarico enostavno nadaljujete z izbiro prek menijev naših kategorij na levi strani spletne trgovine. 

2. Pregled in urejanje košarice

Za pregled in urejanje košarice enostavno kliknete na gumb Košarica, kjer se vam prikažejo izbrani izdelki. Izdelkom lahko v Košarici z gumbom Uredi spreminjate količino izbranega izdelka ali z gumbom Smetnjak izdelek odstranite iz Košarice. Če po pregledu Košarice želite nadaljevati z nakupom, kliknete na gumb Nadaljujte z nakupi in sledite navodilom iz točke 1. S klikom na gumb "Zaključi nakup" nadaljujete na stran "Metoda zaključka nakupa".

3. Metoda zaključka nakupa:

V tem koraku izberete metodo zaključka nakupa. Nakup lahko zaključite kot gost ali pa se registrirate. 

4. Podatki računa

V tem koraku je potrebno obvezno izpolniti vsa polja, potrebna za izstavitev računa, ki so označena z rdečo zvezdico. V kolikor je naslov za dostavo enak naslovu računa, izberete opcijo ˝Dostava na ta naslov˝. V nasprotnem primeru izberete opcijo ˝Dostava na drug naslov˝. Po uspešno izpolnjenem obrazcu boste preusmerjeni naprej na ˝Naslov za dostavo˝.

5. Naslov za dostavo

Tu obvezno izpolnite vsa polja, v kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naslova računa. V kolikor ste na ta korak prišli pomotoma, enostavno kliknite na kvadratek ˝uporabi naslov računa˝.  Po uspešno izpolnjenem obrazcu boste preusmerjeni naprej na ˝Način dostave˝.

5. Način dostave

Tu izberete način dostave. Izbirate lahko med ˝Osebni prevzem˝ ali ˝Po povzetju˝. V primeru osebnega prevzema, je dostava brezplačna, ne glede na znesek nakupa. Ob izbrani opciji  osebni prevzem plačilo v gotovini v skladišču ni možno, zato sta ponujeni le možnost plačila po predračunu ali preko Paypal-a, kar boste označili v naslednjem koraku ´Način plačila˝.

 6. Način plačila

V tem koraku izberete željeni način plačila. Izbirate lahko med ˝Plačilo po povzemu˝, ˝Nakazilo po predračunu˝ ali plačilo preko ˝PayPal˝. V skladišču ne poslujemo z gotovino, zato pri izboru ˝Načinu dostave˝ ˝Osebni prevzem˝ lahko izberete ˝Način plačila˝ le ˝Nakazilo po predračunu˝ ali ˝PayPal˝.  

Pri izboru načina plačila ˝Plačilo po prevzemu˝ boste kupnino za vašo pošiljko v celoti poravnali ob prevzemu na Pošti, vašemu poštarju ali dostavni službi. Dodatni zstrošek plačila načina po prevzemu vam zaračuna Pošta Slovenije. Za znesek odkupnine do 100 EUR znaša dodatni strošek 1,05 EUR z DDV, za znesek odkupnine od 100,01 EUR do 500 EUR pa 1,07% od zneska odkupnine. Veljavni cenik storitev Pošte Slovenije je dostopen na tej povezavi: https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf

7. Pregled naročila

V tem koraku preverite vnesene podatke. Če je vse ustrezno in pravilno, kliknete gumb "Zaključi naročilo", ki je naveden na koncu podatkov naročila. Če želite pred zaključkom nakupa kaj popraviti, kliknite na povezave, ki se nahajajo nad naročilom pod številkami 1, 2, 3, 4, 5, ˝Košarica˝, ´Blagajna˝ ali pa kliknete na rdeče obarvan tekst ˝Dopolnite v košarici“.

Po zaključenem nakupu se vam prikaže zahvalna stran ter povzetek nakupa.

SPREMEMBE NAROČILA

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila pokličite našo ekipo na telefonsko številko 031 833 926 ali nam pošljite email na info@kastal.si

Sprememba artiklov iz naročila:

  • Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, lahko prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer se stroški dostave obračunajo dvakrat.
  • Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov. Za pomoč pokličite na telefonsko številko 031 833 926 ali pa nam pošljite email na info@kastal.si 

Sprememba načina plačila:

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primeru, ko je bil izbran način plačila po predračunu in naročilo še ni bilo plačano. Izberete lahko možnost plačila po povzetju. V ostalih primerih je potrebno naročilo preklicati in oddati novega.

Sprememba datuma in načina dostave:

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebo naročilo preklicati in oddati novo.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza, nas lahko pokličete in dogovorite za drug datum dostave. 


OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Preden kupec odda naročilo, se mu odpre predogled naročila KOŠARICA (na vrhu strani s sliko košarice), na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. Prav tako lahko kupec preveri vsebino košarice z klikom na gumb ˝Blagajna˝. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije uredi izdelek, funkcijo odstrani izdelek, funkcijo izprazni košarico in funkcijo preračunaj vrednosti.

V kolikor kupec naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak ima kupec najprej možnost, da preveri vse podatke in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani.

Kupec ima možnost popraviti napačno vnešene podatke pred zaključkom nakupa.

V primeru, da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo na elektronski naslov info@kastal.si in bomo skupaj spremenili vaše naročilo.